Mérnök szemmel

Mi hülyeség és mi nem az , de ha mégis az akkor mit kezdjünk vele

Meddig maradhat a méreg egy belvárosi parkban?

2018. december 20. 16:26 - NMEszeme

Hány óráig tudják a hatóságok tologatni a felelősséget? Képesek e bármi másra bírságoláson kívül? A közterület felügyelet nem tudja a saját email és levelezési címét és hasonló érdekességek. 

dogpark.jpg

 

 

2018.12.20. 
Reggel kutya sétáltatás közben a képeken látható kolbászt és piros kockákat találtam a XI. kerületi Gárdonyi tér egy bokra alatt. Nem egy tipikus szemetelő hely és a piros kocka engem patkányméregre emlékeztet, ezért megpróbáltam intézkedni.

 

48975128_345294666052203_2866677137190944768_n.jpg

1. 7:49 hívás XI. kerületi közterület felügyelet. Goromba diszpécser, de megígérte, hogy utána járnak.(nem hittem neki)

2. 8:56 hívás ANTSZ tovább küldtek

3. 8:58 hívás NÉBIH itt elkérték a számom, intézkedést és visszahívást ígértek

4. 14:30 hívás NÉBIH, mivel hazafelé láttam, hogy a terület változatlan. Ügyintéző másik, nem tudja kivel beszéltem, ebben sem a számom sem az időpont sem a sztori nem segített. Elmondta, hogy 30 napjuk van intézkedni. Közöltem, hogy ha az ott méreg akkor mit gondol erről a 30 napról, illetve mit javasol. Kapcsolta az osztály vezetőt. Ő elmondta, hogy ez nem a NÉBIH hatásköre. (Köszi, jó, hogy reggel mondtátok, meg a visszahívást is.)

5. 14:40 hívás XI. kerület közterület felügyelet. A továbbra se kedves diszpécser azt mondta, értesítette a hatósági állatorvost. Kértem adja meg a nevét telefonszámát rákérdezek, hogy áll. Erre nem volt hajlandó. Én ezt nem fogadtam el, ezért kinyomott.

6. 14:45 hívás XI. kerületi közterület felügyelet. Új már kicsit korrektebb diszpécser, aki élből hazudta, hogy a kolléganő kiment mosdóba. Ő se tudja a hatósági állatorvos nevét és számát, akik elvileg ők értesítettek. Amúgy sincs emberük és ha ki is mennek úgysem csinálnak semmit. Köszi, de legalább nem tette rám. (múlt szombaton 100m-re jutott egy közterületes, mikor a munkanapról elfeledkező parkoló autókat kellett végig bírságolni) Azt mondta keressek rá a kerületi hatósági állatorvosra és hívjam. Nem tudta megmondani hol tehetek hivatalos panaszt. Se emailt se posta címet nem tudott a saját munkahelyéhez 

7. 15:00 hívás XI. kerületi hatósági állatorvos. Végre egy kedves ember. Csak őt ilyennel nem hívták, nemhogy ma, de az elmúlt 45 évben sem. Őket csak elhullott állatokhoz stb hívják. Elmondtam az eddigi intézkedéseimet. Azt javasolta hívjam 112-őt. Ezt én eddig nem akartam, nehogy feleslegesen elvonjam a segítséget valahonnan.

8. 15:10 hívás 112. Bocsánatot kérve, amiért ilyen dologgal zavarom, elmondtam mit találtam és mit próbáltam eddig. Na ez az ember tényleg segíteni akart és elintézni a dolgot. Mondta, hogy visszahív.

9. 15:15 visszahívott a 112. Közölte, hogy szólt a kerületi ügyeletes rendőr parancsnoknak, egyértelműen a közterület hatásköre. A rendőr parancsnok rá fog szólni a közterület felügyeletre, de ha el is viszik, bevizsgálva a költségek miatt biztos nem lesz.

+1 ha az esti sétánál ott lesz akkor összeszedem. Úgyse derül ki sose, hogy valaki ipari mennyiségben akart e kutyát mérgezni vagy nem. Ja és hivatalos úton, minden szervet bepanaszolok, aki bármit ígért és nem tartott be. Megosztom majd a válaszokat, a facebook oldalamon. 

Lehet, hogy nem méreg és rendőröket és segélyhívót ugráltattam feleslegesen. Egy elcseszett közterületesnek, akik baszogatáson kívül semmire se képesek férjen már bele a munkájába. Ha egy kutya beleeszik, a gazdának nem nagyon van más választása, mint orvoshoz rohanni, hánytatni stb sok 10000ft ért.  

Aki elkezdi, hogy miért nem szedtem össze azonnal, azzal megetetem és  labor se kell. ;)

Facebookon várom a kommenteket, értelmes kérdésekre felvetésekre válaszolok is. A helyesírásom rossz, tudom. Ezt kár megírni, 27 éve hallgatom. Ha eltűnnek a hibák akkor feltörték a profilom. https://www.facebook.com/mernokiszem/ 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mernokiszem.blog.hu/api/trackback/id/tr3914503568
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása